zaterdag 1 juli 2017

Mini Album

Hallo Lezers 
Deze keer laat ik jullie de nieuwe Dutch Doobadoomal 
dit is een mini album.
Hoe leuk is het om iemand dit cadeau te doen met verjaardag of bijvoorbeeld een huwelijk.
Verzamel wat foto"s en je hebt een heel persoonlijk Cadeau


Ik heb dit gemaakt voor mijn zwager en schoonzus 
die alle twee 60 worden.
Dus daarom heb ik op de voorkant hun namen erop gezet.


Zoals jullie zien heb ik ook leuke achtergronden gemaakt met de nieuwe Noor Scr@p stencils.


Ook nog wat leuke Noor stansmalletjes gebruikt in het thema.


Ook het nieuwe stansmalletje van een tak is weer mooi
 hier zitten de nerfjes al in,
als je hem uitsnijd.


Al met al weer een leuk mini album om te maken en cadeau te krijgen.
Groetjes weer en tot een volgende keer,
Lia Loonen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten